info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

77459 Mysterium Park Bordspel

77459 Mysterium Park  Bordspel 77459 Mysterium Park  Bordspel 77459 Mysterium Park  Bordspel 77459 Mysterium Park  Bordspel
77459 Mysterium Park  Bordspel 77459 Mysterium Park  Bordspel 77459 Mysterium Park  Bordspel 77459 Mysterium Park  Bordspel
77459 Mysterium Park Bordspel
Mysterium Park Bordspel

Standaard levertijd

1-2 werkdagen

EAN

3558380077459

€ 19,95
Prijs per stuk

Voorraad : 2

Aantal: 
Bestellen
 

Mysterium Park  Bordspel

Mysterium Park is een stand-alone, coöperatieve en vereenvoudigde versie van het bekende bordspel Mysterium: de spelers winnen of verliezen samen. Het is jullie doel om de omstandigheden van de dood van de geest te achterhalen.

Een circus met duistere geheimen wacht op jou in Mysterium Park! De voormalige directeur van het park verdween enkele jaren geleden... Een onderzoek leverde niets op. Sinds die nacht gebeuren er vreemde dingen in het circus.

Kenmerken

  • Strategisch spel
  • Hersenkraker
  • Voor 2 tot 6 spelers
  • Speelduur van 30 minuten
  • Vanaf 10 jaar oud
  • Winnaar Speelgoed van het Jaar Nederland 2021

Spelverloop

Bij het begin van het spel kiezen de spelers eerst een rol: Geest of Helderziende

De Geest (1 speler) moet de Helderzienden door het onderzoek loodsen. Hij geeft aanwijzingen in de vorm van geïllustreerde kaarten, die we de Visioenkaarten noemen. Dit is de enige manier waarop de Geest met de Helderzienden kan communiceren. Elk van de Helderzienden (alle andere spelers) moet een verdachte en een locatie elimineren en ze helpen elkaar bij de interpretatie van de Visioenkaarten die de Geest hen overhandigt.

Om Mysterium Park te winnen, moeten de Helderzienden tijdens Ronde 3 achterhalen wie de moord heeft gepleegd en waar de misdaad plaatsvond. De Helderzienden moeten eerst verdachten (Ronde 1) en daarna locaties (Ronde 2) elimineren. Slagen ze erin om dit in de eerste 6 beurten te doen, dan mogen ze naar Ronde 3. Zo niet, dan verliest iedereen het spel. Als de Helderzienden winnen, dan wint ook de Geest. Zo niet, dan verliezen alle spelers.

Inhoud

  • 84 Visioenkaarten
  • 60 Plotkaarten
  • 20 Personagekaarten
  • 20 Locatiekaarten
  • 5 Intuïtiepionnen
  • 5 Onschuldfiches
  • 3 Ticketfiches
  • 1 Bord
  • 1 Beurtfiche
  • 1 Getuigefiche